Novi Sad
28.06.2012.
12:37 > 08:57
Rušenje starog gradskog jezgra se nastavlja, a država pod čijom je zvančnom zaštitom strogi centar grada, uopšte nije zainteresovana to da spreči.
  • emi

    26.07.2013 16:12
    tajkunFuckinggrad
    Novi Sad - evropska prstolnica korupcije, kriminala i bezakonja. Besprizorne njuske sede na rukovodecim mestima.
  • hoki

    24.07.2012 20:17
    Šta ti ANONIMUSU imaš protiv Turske?! Kamo sreće da je ova lopovska, neradnička, fukarska država kako su je srbi na vlasti napraviili, kao Turska, i to malo što ima turci su napravili.

    Koga je briga za Grad, pa samo gledaju kako pare da pokradu!Direktori JP sve rade za novac, krupan, sitan, samo da kradu. Sram ih bilo. A, ne možeš proći ulicom od rupa, prljavštine, smrada.
    Zapišavaju ceo centar, a komunalna policija postoji da bi nam gradski čelnici izvlačili novac preko njih. Ma Fuj!
  • 29.06.2012 09:41
    Svi dogovori o projektima koje finansira grad se dešavaju u restoranu "Stratus", svako veče se tamo susreću "kontraverzni biznismeni" sa direktorima javnih preduzeće i bivšim gradonačelnikom. Uz bogatu trpezu sa kvalitetnim vinima ,padaju dogovori ko će šta da proda gradu i koliko ide kome od naduvanih računa. Možda neki mikrofon sa se postavi ispod stola pa da se prikupe i dokazi o mitu i korupciji?
  • Nada

    29.06.2012 09:28
    ruzni centar centra
    Investitori izgrade tako zgradu uz dozvolu, naruše
    izgled zaštićenog dela grada, a onda iza sebe ostave takvo ruglo iza gradjevine.Jer, ne vidi se sa prednje strane i nije im važno. A oni koji prime objekat žmure. Pogledajte Poštansku ulicu. Da li postoji ružnija i prljavija ulica u gradu? Kada padne kiša, jedva prelazimo ppreko ogromne bare koja se stvori,i tako godinama.. nikome ne smeta.
    Ulica izlokana, puna rupa, a kontejneri posle posete sakupljača sekundarnih sirovina stoje kao usred deponije. Pored kontejnera se vrši utovar i istovar prehrambenih artikala za supermarket...
    Sve tako "lepo prilagodjeno nameni". Tako je to
    dragi sugradjani, nikoga nije briga kako žive ljudi u ostalim oronulim i starim zgradama,važno je da su "izlog" sredili prema svojim kriterijumima, u "magacinu" može biti i brlog- ne vidi se spolja.
  • 29.06.2012 08:38
    Šteta je da se lepom gradu, srpskoj Atini, nečemu čime trebamo da se ponosimo, menja lice. Novi Sad ima enormnu vrednost u našoj celokupnoj istorijsko-kulturnoj baštini. Kao takav, Novi Sad je mesto, jezgro srpskog identiteta. Svaki dan doživim da prolazim pored zgrade koja je pod rekonstrukcijom, budući da sam učenik gimnazije "Svetozar Marković". Nadam se da će centar grada doveka biti očuvan u svom prvobitnom stanju.. U tome zapravo i jeste čar.
  • SS

    29.06.2012 08:26
    Treba istražiti i Njegoševu 10.
    Treba proveriti kako su izdati urbanističko tehnički uslovi i dozvola za izgradnju višestambenog objekta u Njegoševoj 10 i da li je opet Komisija bila ta koja je bila velikodušna. Pa ćemo onda barem nešto više znati.
  • Prazno polje

    29.06.2012 08:25
    Stvarno Vas ne kontam sto se nervirate. Ko god da dodje na vlast uvek isto uradi.
    Ne kazem da je to ispravno, ali surova realnost je takva. NIKO NIKAD NIJE ODGOVARAO za svoje kriminalne radnje, a kako stvari stoje ne verujem ni da ce u ovom slucaju.

    Ali aj sto se gradske vlasti (prosle, sadasnje i buduce) ponasaju neprimereno premo ovom gradu, nego sto i njeni gradjani uriniraju po istom ovom gradu, ali bukvalno.
    Setite se one fontane u Katolickoj porti prepune smeca, e pa ista ta Katolicka porta posle vikenda smrdi na mokracu, eto toliko o nama samima.
  • Petar

    29.06.2012 08:24
    Sve je tačno što piše za Komisiju!
    Projekat je overen od strane Gradske uprave za urbanizam i trenutno se nalazi na obračunu u JP Zavod za izgradnju grada Novi Sad. Treba državni organi da pokrenu krivični postupak protiv Komisije ukoliko je uopšte odlučivala o projektu, jer za to zaista nema ovlašenja, a onda da odgovara ukoliko je dala više od utu uslova, a načelnica Gradske uprave za urbanizam treba da odgovara što je slala projekat Komisiji iako je imalo utu uslove i morala je projekat overiti u skladu sa utu uslovima i lokacijskom dozvolom, a ne na osnovu zaključka Komisije jer Komisija ne može zaključcima da odlučuje niti ima ovlašećnja da daje više ot utu uslova i lokacijske dozvole.
  • ivana

    29.06.2012 08:18
    super
    e, neka ste ih prozvali imenom i prezimenom,sigurno da one nisu jedine odgovorne, ali od nekog se mora krenuti... svaka cast 021
  • 29.06.2012 07:58
    Bez skrupula..ljudi koji vole Novi Sad to nikad ne bi radili svom gradu..
  • 29.06.2012 07:51
    Neko nam je to tako namestio namerno i pelcovao beogradske vucibatine da poduče ove naše domaće, pa sada imamo otporan hibrid.
    A direktiva ide iz centralne lože iz Bgd.
  • Anonimus

    29.06.2012 07:12
    Komisija za planove odobrila projekat
    Za izgradnju višespratnice u Njegoševoj 12 je Komisija za planove donela zaključak kojim je dala saglasnost na projekat. Urbanističko tehničkim uslovima koje je izdalo preduzeće JP Urbanizam, u skladu sa važećim planom,predvidjena je izgradnja podruma u dva nivoa, a sa ulične strane deo P+3 a deo P+4. Nakon čega je Gradska uprava za urbanizam suprotno članu 135. Zakona o planiranju i izgradnji poslala projekat Komisiji za planove, a komisija je deo zgrade gde je bilo predvidjeno P+3 dozvolila na P+4, iako je to suprotno planu, utu uslovima, Zakonu o planiranju i izgradnji i za to mora da odgovara Komisija za planove i načelnica Gradske uprave za urbanizam zato što je uopšte mimo zakonskog ovlašćenja slala projekat na Komisiju da bi oni dozvolili više nego što se dozvolilo utu uslovima.
  • Podbarac

    29.06.2012 01:40
    Pamti i zamapti
    Nema tu šta da se priča - zna se koje bio na vlasti i ko je i kako je na ostao na vlasti.
    Pamtite sve što su uradili, zapišite, da će bog sudiće im se jednog dana. Ako ništa drugo, barem da se zna od koga se okreće glava i pljune u stranu od gađenja.
    Jer kad odrade svoje neće imati gde - smrad je smrad i to zauvek. Zato ih ni u Evropi ni sa svim tim otetim novcima neće hteti.
    Ostaće ovde i moliće da ih pogledamo u oči i oprostimo. I oni i njihova obesna deca. Ali smrad je smrad - okreneš glavu i pljuneš u stranu.
  • Novi Sad

    29.06.2012 01:21
    PERIONICA PRLJAVOG NOVCA!
    Novi Sad je Kolumbijski Medelin - narko-trafički centar svog mogućeg bašibozuka Južnog Balkana.
    Tu su - i ratni zločinci - i narko-bosovi - šljam svake vrste.
    Svaku vlast drže u ruci - korumpiraju i ucenjuju.
    Kraj svemu može učiniti samo Nezavisna Vojvodina - sa svojom Policijom, Sudstvom, Zakonima, Tajnim Službama.
    E, onda će biti Reda i Mira.
  • 28.06.2012 21:03
    U ovom gradu niko za nista nije nadlezan. Na kraju ce se ispostaviti da niko nije nadlezan da naplacuje komunalije, parking, struju, . . . samo sto nas gradjane niko do sada o tome nije obavestio kao sto nas obavestavaju da niko nije nadlezan za tucu na Strandu, rusenje centra grada, hapsenje kradljivaca sahtova, izbornu kradju, . . .
  • 28.06.2012 19:25
    ko je uopste taj Pejasinovic i drugi?
  • Sremac

    28.06.2012 18:53
    Nadležnost
    Samo mi jedna stvar tu nije jasna pošto u NS za glisere po dunavu,za ovakve nakaze u centru,za kontrast,za preletanje bizmismena svojim avionima niko nije nadležan.Ko je nadležan da ti nenadležni dobiju svoje " platice " nadležno i na vreme.Ali nema veza za par meseci će ovde biti jako puno nenadležnih
  • LuLu

    28.06.2012 18:46
    Koja vlast? Pa ovi cute od momenta raspisivanja izbora
    Boli ih d za Novi Sad i sta se radi u njemu...
  • sta vama

    28.06.2012 18:45
    nije jasno?
    imas pare - platis - radis sta hoces
    jel to nesto novo u Novom Sadu?
  • telep

    28.06.2012 17:14
    Ko bi uopšte želeo da živi u centru? Novi sad polako ali sigurno prevazilazi BG po divljaštvu i javašluku, sve ono ružno što smo pričali o BGu se sada duplo gore dešava u NSu.
  • G

    28.06.2012 16:53
    @Cuvar - iako si u potpunosti mentalno poremećen, pročitaj još jednom vest kada su izdate dozvole za ovo a onda pitaj svog staratelja kada je Nikolić došao na čelo države i zatraži da ti uporedi ta dva datuma.
  • NS nada

    28.06.2012 16:24
    senzacionalizam
    Objekat nije bio pod ingerencijom Zavoda za zaštitu spomenika kulture.Bilo bi dobro da se novinar pre puštanja ovakvog teksta raspitao o svemu i kod investitora(INOBAČKA).
  • Gorila

    28.06.2012 15:33
    Da li je i ovde tender potpisivan u podrumu gradske kuce?
  • OpetJa

    28.06.2012 15:13
    Kako je krenulo, uskoro će nam svi delovi grada biti isti. Nećemo razlikovati Novu Detelinaru, Grbavicu i usko jezgro grada. Sve iste, gadne zgrade. Ali ništa me ne čudi. Ipak su fotelje i pare od lokalnih "biznismena" važniji od nekoliko "nepotrebnih" starih zgrada. Slično su pričali kada se otvarao Pariski Magazin i ubeđivali su nas kako gradnjom te nakaze nije uništeno staro jezgro i da se ta zgrada uklapa u okolnu arhitekturu.
  • Aleksandar-NS

    28.06.2012 15:08
    Sve u aps!
    @Cuvar

    A i ovi tvoji su se baš pokazali...uništili su sistematski gradsko jezgro,pogledajte ceo grad bez plana,šaren kao Diznilend!Nema zelenila,nema igrališta,nema parkinga,pariski magazin,Lupus,hotel "Kavez"...do sutra,da ne pišem o propalom nasleđu i gradiću i o tome koliko zgrada i prostora ne ispunjava elementarne uslove npr o zaštiti od požara!Onog Novakovića što ga DS stalno časti nekim funkcijama takođe treba u taj isti aps sa svim korumpiranim inspektorima i njinim šefovima!Od mene si dobio minus jer nas ...kako ko stigne pa i oni za koje smo se zdušno nekad borili.Oni uzeše novce i bole ih za centar,državu,nas...!

    Svi su isti kad je lova u pitanju!
  • investitor

    28.06.2012 14:33
    Krivično delo, rušenje objekta pod zaštitom.
    Neko mora za rušenje ove prelepe kuće u Njegoševoj ulici da odgovara. Na prvom mestu Gradska uprava za urbanizam mora da položi račune na osnovu koje dokumentacije je izdala dozvolu ra rušenje, i ko je intervenisao za to....!
  • Ivan

    28.06.2012 14:30
    Jedva čekam da vidim gradnju
    Živim za dan da vidim ko će i kakvu grdjevinsku dozvolu izdati i šta će tada famozna Komisija za planove rešiti.
    Platiš pa gradiš, ništa čudno tako traje već decenijama.
    Proveriti u Upravi za urbanizam kakvu je dozvolu za rušenje objekta pod zaštitom države izdala...
    Posao za tužilaštvo i privredni kriminal.
  • 28.06.2012 14:26
    Novi Sad je iz dana u dan sve skrnaviji i skrnaviji. Sve vise i vise iz dana u dan lici na nekakvu tursku mahalu.
  • Sezam

    28.06.2012 14:25
    Nekoliko pitanja...?
    1. Zašto nadležni gradski organi ćute u vezi sa ovakvim dešavanjima u gradu?
    2. Zašto na gradilištu na kome je srušen objekat koji je bio pod zaštitom države nema table, u skladu sa zakonom, da se vidi ko je i kakvu dozvolu izdao, broj dozvole i za čega je dozvola izdata?
    3. Na osnovu čije dozvole je objekat srušen?
    4. Ako je bila totalna rekonstrukcija, onda mora biti nalaz veštaka da je objekat ne moguće rekonstruisati i da je sklon padu i da preti za bezbednost i zdravlje ljudi i da ga je moguća samo totalna rekonstrukcija, što podrazumeva izgradnju objekta istih gabarita i spratnosti?
    5. Da li je Zavod za zaštitu spomenika i kulture dao saglasnost i složio se da objekat pre rušenja nije moguće rekonstruisati, odnosno da je saglasan da se objekat sruši?
    6. Da li je gradska uprava za urbanizam o svemu ovome vodila računa kada je izdavala dozvolu za rušenje objekta, ako je uopšte dozvola izdata?
    7. Ko je potpisao dozvolu za rušenje objekta taj snosi i odgovornost ukoliko ima propusta?
    8. Zašto gradjevinska inspekcija nije reagovala jer na gradilištu nema nikakve table?
    9. A onda nadležni državni organi treba da uzmu stvar u svoje ruke i da sprovedu detaljnu istragu, pa će se vrlo brzo doći do podataka ko stoji iza cele priče, ko je i šta ugovorio, i koliko se ko ugradio!
    Nije ovo ni prvi ni poslednji objekat koji je srušen, a nije trebalo da bude srušen.
  • A,ja

    28.06.2012 14:09
    Odgovor čuvar
    Pa tvoji lopovi i polupismeni od 1997.g. im izdaju građevinske dozvole,tako da spomenuti nikada nisu u NS imali veze sa izdavanjem dozvola.Istrpi poraz muški,odlazite tamo gde vam je mesto,a to je zaborav.
  • Haha

    28.06.2012 13:58
    MiTo
    Naravno, pobedjuje onaj koji najviše podmaže da vlast ćuti
  • -

    28.06.2012 13:24
    -
    bilo je tako i za onu vilu preko puta decije bolnice.
    dvorac na grbavici je dokaz da se zgrade ipak mogu restaurirati ali mora uvek neko sa strane da nam dokaze

    u opkladu da je ovo restauriranje nekoliko fasada u gradu samo trgovina za neku od skoro srusenih zgrada
  • Investitor

    28.06.2012 13:04
    Da su znali ko formira vladu ne bi oni.
    E da su gradski moćnici znali ko će formirati novu vladu ne bi oni ušli u ovaj biznis. Čisto sumnjam da će im Zavod za zaštitu spomenika i kulture dati saglasnost, odnosno nema šanse da će Komisija za planove pusiti projekat koji prethodi izdavanju gradjevinske dozvole... Sačekaćemo malo, baš me zanima kako je to moguće!
  • Lala

    28.06.2012 13:02
    Urbanizam = vladar iz senke!
    Da,da,tačno je. Komisija za planove u Novom Sadu je jedina Komisija u Srbiji koja odlučuje o gradjevinskim projektima i maltretira investitore na čelu sa načelnicom Tijanom Pavlov koja im to omogućava. Nadam se da će i ova tema naći mesta u novoj Vladi koja je obećala borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala. Poznato je da su kadrove u upravi za urbanizam postavili moćni gradski investitori.
  • Shox

    28.06.2012 12:59
    Dodajmo i ovo...ponovo...
    http://toorboolencija.wordpress.com/2012/01/10/staro-unakazeno-jezgro-grada/ od starog jezgra grada uskoro neće ostati ništa staro, samo ružno i novo...
  • Anonimus x

    28.06.2012 12:53
    Urbanistički kriminal u gradu traje već dve deceni
    Pitamo se šta radi Uprava za urbanizam, pa šta bi radila kada se na čelu te uprave nalazi žena koja je u vreme dok je bila načelnica Uprave za kulturu proneverila budžetska sredstva za 14 miliona dinara u vezi sa održavanjem koncerta "Na lepom plavom Dunavu". Žena protiv koje Privredni kriminal vodi postupak. Žena koja šalje gradjevinske projekte na odlučivanje Komisiji za planove, koja nema prava da odlučuje o projektima. Komisija za planove je ta koja kontroliše gradjevinske projekte a ne Gradska uprava za urbanizam... A Komisija je Komisija...:)Ako znate ko su članovi Komisije, onda iznenadjenja neće biti. A što se tiče objekta u Petra Drapšina broj 9. Pitajte načelnicu Gradske uprave za urbanizam na osnovu koje odrede Zakona o planiranju i izgradnji šalje projekte na Komisiju. Pitajte predsednicu Komisije za planove, Milicu Kostreš, zašto već tri meseca ne dolazi na Komisiju, već sednice Komisije vodi bivši načelnik Uprave za urbanizam Zlatibor Paunov?...
  • Živko

    28.06.2012 12:52
    Nijedan od ponuđenih odgovora
    Tako to ide kada se svi sklanjamo pred bahatim vlastima. Mnogi su ukazivali na urbanističke probleme u Novom Sadu, ali se ništa nije promenilo. Mi sa Čeneja smo stigli do suda, najverovatnije idemo i do Strazbura, jer ovde nema ni P od pravne države.
    To je jedan od glavnih razloga zašto sam ušao u politiku, jer se protestima, žalbama i tužbama ništa ne može promeniti u Srbiji. Najverovatnije neće moći ni ovako, ali sam bar isprobao veliki broj načina. Na kraju kada nas se skupi dovoljna gomila sa motkama, možda se nešto desi.
  • cuvar

    28.06.2012 12:48
    Pa kada je na celo drzave dosao Toma i Ivica ,svega cemo se nagledati. Ovo je tek pocetak...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna